,

,

2014-04-27

NAFARROAKO GARAIAK

Kaixo denoi, astelehenean  nire familia eta ni bueltatxo bat ematera joan ginen. Nagoren (herri bat) eguraldia txarra zegoen baina, bost minutu pasata eguraldia hobetu zuen.

Bi
Bat
Haran batean sartu ginen, eta haran hori Aezkoa deitzen zen. Herri batera ailegatu ginenean, autotik atera eta Hiriberri herrian geunden. Eta han bi garai zeuden. Hemen bat eta bigarren argazkiak. Txakur baten laguna ere egin nintzen, oso polita zena. Bakizkiue gauza batzuk garaiez? Ba, hemen dauzkazue:

Hiru
Garaiak eraikuntza batzuk dira eta destinatuta daude elikagaiak gordetzeko eta ez ura ez animaliak sartzeko. Zutabe batzuei esker daude iraunkor, ere harrizko eskailerak ditu baina azkeneko espaloirik ez dago arratoiak ez sartzeko, baina guk pauso bat eman eta ia ia zeharkatuta dago.
Nafarroan, 22 garai daude. Urraul-goikoan bi garai daude, bat Santa  Fen eta beste bat Zabaltzan (nire herria). 
Santa Fe (Baratzagaitz) garai bat dago, ikusi hirugarren argazkian. Nire herrian ere garai bat dago, ikusi laugarren argazkian. Baina hori, nire lagun batzuen etxe barruan dago. Bueno, eta hau da dena.
Lau

AGUR