,

,

2014-04-13

ASTEBURUA CALAHORRAN

Kaixo, denei:
Gaur kontatuko dizuet zer egin dudan asteburu onetan Calahorran .
Larunbatean, goizean ordu bateko bidaia izan genuen.
Geoago nire osaba-izebekin, nire lengusiñekin, nire izeba amonarekin egon nintzen gei beraien lagunrkin.
Beranduago nire izebaren bajerara joan ginen familia osoa, or janaria iper ona zegoen.
Geroago nire lengusiñak eta ni Merkaforum-etik buelta bat eman genuen, eta niri abellanazko izozkia erosi zidaten. Merkaforum-ean postu asko zeuden, eta postu batean anialiak zeuden, alcon batzuk, hontza bat....bainon niri geien impresioa eman zidana azeria izan zen, bai benetan azeri bat zegoen oso polita.Hegazti batzuei nire aurrean entrenamendua egin zieten, nire gainetik batzuk pasatu ziren.Nire lengusiñekin oso ondo pasatu nuen.
Igandean, goizean catedralera joan nintzen gei desfilea zegoela, nire izeba aiuntamientoan lan eginten duelakoz desfilatzen zegoen.
Ori eta gero nire osaba, izeba amonarekin.... taberna batzuetan egon giñen eta nire lagun batzuekin egon gara jaten.
Ahu izan da nire asteburua beno beste batera arte, a emen daukazute Merkaforum-ko argazki batzuk
Agurrrr!!! B-)