,

,

2014-04-13

Kaixo, lagunok:
Larunbat honetan konpetizio bat izan nuen. Bigarrena ailegatu nintzen nere igeriketan: 200m estiloak igeri nuen. Eta Adrian, nire taldeko lagun bat, marka handia egin zuen: Badajozera joateko aukera lortu du, han Espainako txapelketa ospatuko da eta berak gutxiengo marka lortu du han parte hartzeko.
Hona hemen argazki batzuk:
                                          Neskak autobusean bidaiatzen
                                        Mutilak bidaiatzen autobusean.
                                           Amayako mutikoak erreleboen igeriketa prestatzen.

                                 
                                              Neskak uretan sartuak, berotzen konpetiziorako.
Nire lagunarekin, June eta biok zerrenda begiratzen.
Amayako taldea argazkia