,

,

2015-05-05

Nire gaurko egun zoragarria

Kaixo, lagunak

Gaur nire gaurko eguna kontatuko dizuet:

Beno ikastolan ez da ezerrez gentatu, ingelera azterketa bat, gure pelikula aurrera eraman... Beno ikastolatik atera naizenean korrika-korrika etxera joan naiz eta etxeko atean nire mate irakasleak zain nuen, maten gaian aurreratu egin dugu eta gauzak berriak ikasi ditut. Mate irakasleak joan ondoren nire etxelo atetik ingelerako irakastea sartu da esa berarekin berriz gauza berriak ikasi ditut berbo batzuk, abestiak... Eta libre geratu naizenean beingoz! Nire lengusin txikia etorri da, urte batekoa. Berarekin jolasten egon naiz eta azkenik berarekin baino bat hartu dugu elkarrekin eta gertutako "anecdota" contatu behar dizuet: 
Baineran geuden oso gustora biak jolasten ahatetxoekin, pelotekin, uretarako panpinekin, espumarekin... Eta bat batean nire ankatik zerbait arraroa sumatu dut osduan nire anka altxatu dudanean...nire lengusina kaka egin dela konturatu naiz biak ohiukatu dugu:  Kaka!!! Eta ziztu bizian atera gara komunetik nire lengusinak parrezka asi da nik ez nekien zer egin, negarra edo parra. Azkenik dena garbitu da eta "anecdota" bezalan geratu da gaur gertatutakoa.

                nire lengusinarekin dutxan