,

,

2015-04-29

Pelikula laster grabatuko dugu!

Kaixo, irakurleok!
Gaur goizean, gure pelikulari buruz hitz egin dugu, Maiatzaren 11ean Nafarroako museora joango gara grabatzera, eta gero matematika egin dugu.
Txanela horduan, denen aurrean azalpen batzuk egin ditugu!
Nik aukezpen bat egin dut azalpena lauguntzeko.
Hemen duzue nire aurkezpena:


Berriro gelara sartzerakoan, bizikidetzan, bideo bat ikusi dugu, "El Vendedor de Humo" izenekoa.
Hemen daukazue bideoaren linka:
Klikatu hemen bideoa ikusteko
Gero, 4., 5. eta 6. mailakoek elkartu gara areto nagusian, musika kontzertu bat ensaiatzeko, oso ongi pasa dut!
Gero joan gara bazkaltzera.
Bazkaldu eta gero, nire gelakide batzuk eta nik, antzerkira joan gara eta besteen antzerki batzuk ikusi ditugu.
Gero ikastola bukatu da.
Eta nire lagun batzuk eta nik, ikastola hondoko liburutegira joan gara eta ateratzerakoan... Gure irakaslearekin aurkitu gara!
Ze pozik jarri gara.
Eta azkenik nire etxera joan nahiz, etxeko lanak egitera.