,

,

2015-04-09

ANDORRAN

Gehitu epigrafea
Bon dia!!! Ups barkatu oraindik Andorran negoela uste nuen ba hal dakizue zenbat hizkuntza hitzegiten duten Andorran bizi diren pertxonak. Gehien hitzegiten duten hizkuntza Catalana da,
orregatik bon dia esan dizuet. Ere gaztelanieraz hitz egiten dute eta Frantsezes erebai.



Bueno horretaz ahaztu eta goazen beste gauzetara hitz egitera zuek zer nahiago duzue zeuren etxea edo hotela??? Nik hotela eta espero dut zuek erebai hotela gehiago gustatzea, nik joan nintzen hotelaren izena Himalaia da eta gauza arrigarriena hotelan barruan galtzerdietan joaten uzten ziguten. Janaria oso ona arraultz frijituak, pasta, zumo... etb.
Andorran eskiatzen egon naiz oso dibertigarria izan da,
gomendatzen dizuet gainera pista asko daudenez ez da beharrezkoa pistak errepikatzea. Nik eskiatzen dut baina han erebai snowboard  egin daiteke. Eta gainera badakizue txakur hoiek trineoak tiratzen dituztenak pistetan igo hal zen, uste dut hori Tarterren egin ahal zela

Gau guztietan jolasten ginen billarera eta futbolinera oso dibertigarria zen zuek billarrera jolasten dakizue??? Nik gutxi gora bera, eta futbolinera??? Ni bai baina ez dut asko gutoko
Hotelean gauza asko zeuden adibidez txikiparka, sauna, jakutzi...
Logelak politak ziren baina asko usaintzen zuten eta gaizki!!!

Badakizue  Andorran gauzak merkeagoak direla horregatik Andorratik atera baino lehen kontrol bat dago zeren eta jendeak Andorran alkola merkeagoa da orduen jendea Andorran erosten du eta beste lekuetan saltzen du garestiago.

Bueno badakizue Andorrara joateko  ze meridianoa pasa behar dugun???
greemwich meridianoa.












AGUR ETA BESTE BAT ARTE!!!!!!!!!!