,

,

2015-01-07

Zer moduz oporrak?

Kaixo denoi!

Zer moduz doazte zuen oporrak? Nireak oso ongi.
Egun hauetan, landa etxe batean egon naiz, Sorian. Etxea, Langa del Duero deitzen zen. Oso polita eta handia deitzen zen. Hemen uzten dizuet argazki batzuk:






Ere, dorre bat zegoen, hemen argazkia uzten dizuet:





Oso ongi pasa genuen, baina...Goizean hotz asko egiten zuen.
-12 gradu!


29an iritsi ginen, zeren eta nire aiton-amonen urrezko ezkontzak ziren, Familia guztia joan ginen, batzuk El Escorialetik, Beste batzuk Logroñotik, eta guk, Iruñatik.
2 ordu eta erdi izan genuen Iruñatik Soriara, eta nire ahizpa eta nik oso aspertutak geuden. Herrira iritsi ginen, Langa del Duero deitzen zen. Baina...Ez genuen etxea aurkitzen! Nire izeba eta osabaren kotxea ikusi arte, hor, etxea ikusi genuen.
Denak, elkar ikusi, musuak.... Afaldu, eta hori dena. Hurrengo egunean, nire lehengusina, esnatu zidan. Jantzi  ginen, eta Burgo de Osmara joan ginen. Hor katedralan egon ginen. Gero, jatera joan ginen. Hor bukatzeko eguna, paseo bat eman genuen. Hurrengo egunean, "Nochevieja" zen. Nire aitak eta aitona, paella oso handia egin zuten etxeko txokoan. Arratsaldean, beste paseo bat eman genuen. Paseoa eta gero, afaria prestatu...24:00tan "Campanadas"  izan ziren. 1:30 arte jueran egon ginen, bueno, umeak...
2015/1/01 a zen, eta, gazteluko dorrear igo nahi genuen, baina, bide txarr hartu, et denak buztin betetaz iritsi ginen. 2015/1/02 zen, azken eguna, guztiok maletak egin genituen, jan, denak agur esan, eta bakoitza bere etxera.

Espero dut gustatzea, eta etxearen argazkiak ikusi nahi badituzute hemen uzten dizuet linka:
Landa Etxea Langa Del Duero

Agur denoi!