,

,

2015-01-06

Atzoko eguna


Kaixo, irakurleok:
Zer modoz oporrak?Bukatzen hari dira, eta gutxi falta da ikastolara bueltatzeko. Ze pena.
Eta orain gauza bat kontatu behar dizuet:
Atzo nire osaba, izeba, lehengusina eta beraien txakurra ,etorri ziren Irunetik Iruñera poz pozik gu ikustera.
Eta beraiekin erregeen kabalgata ikustera joan ginen. Bakoitzak poltsa bat zeraman gainean gozokiak artzeko, denok jakingo duzue, kabalgatan ateratzen diren gehienak gozokiak botatzen dituztela. Gozoki asko lortu genituen, ze pozik ginen. Eta oraindik gehiago pensatzen gaur goizean opari batzuk izango genituela, orregatik jateko zerbait jarriko genien baina...Etxera bueltatu ginenean opariak hor zeuden. Berandu zenez, afaldu genuen eta ohera joan ginene lo egitera. Nire osaba eta izeba hotel batera joan ziren eta nire lehengusua eta txakurra nire etxera. Orduan esnatu garenean txakurra kalera atera dugu. Gero nire osaba eta izeba etorri dira eta txokolatea gosaldu dugu.
Gero jolasten egon gara, 17:00-etan nire osaba, izeba, lehengusina eta beraien txakurra etxera joan dira.
Eta orrela pasa zaigu eguna.
Agur!!!!!
Emen behean uzten dizkizuet argazki batzuk: