,

,

2015-01-02

Irumberriko arroila


Kaixo denoi,
atzo Irumberriko arroilara joen nintzen, nire amarekin, nire ahizparekin, nire bi lengusuekin eta nire izebarekin.
Han bi tunel daude lehenengoa, ez dago oso ilun eta motza da baina bigarrena oso ilun dago eta lehenengoa bainon luzeagoa da. Tunelak harriz osaturik daude.
Hortik “buitre” asko daude.
Arroilan sartzerakoan, bide bat dago eta hortik Irati trena pasatzen zen, horain ez.
Behian Irati erreka pasatzen du.

 

 

Irumberriko Arroileko Natur Erreserba:


Irati ibaiak kareharria higatuz egindako zintzur sakona da. Irumberriko udalerrian dago.
Amildegi ikarragarriek isolatua eduki dute mende askoan. Leku ezin ederragoa da naturari dagokioenez eta harkaitzetako hegazti ugari bizi da han: sai arreak, sai zuriak, belatxinga, mokogorriak, zapelatzak, harkaitz-zozo urdina, malkarsorbeltzak, harkaitz-txori, etab.