,

,

2014-02-09

EURIJASAKO EGUN TRISTEA

Kaixo, denoi!!!!

Gaur igandea da baina gaur berriro ere zuekin naiz, nire bizitzako gauzak kontatuko dikizuet.
Gaur 08:00etan  Zarautzen esnatu naiz  eta gero saloira joan naiz  ez nituelako nere familikoak  esnatu nahi.
10:00etan gosaldu egin dugu eta nik donuts bat jan dut. Ondoren etxekolanak egin ditut (bakarrik matematika aurreratzeko,) 12:00etan kalera irten gara. Nik olatuak ikusi nahi nituen, baina nire amak esan dit kontu handia izateko olatuekin  zeren eta alerta laranjan daude Kantauri itsasoan. 14:30ean etxera joan gara eta nire aita Gasteizetik etorri da nire aitona han ospitalean dagoelako eta bazkaltzera nire osaba eta nire izeba etorri dira. Nire osabak gauza bat kontatu dit futbol jokalari bat hil dela gaur gauean autoko istripu batean.
Jadanik lehengo larunbatean hau da 8 egun dela, Luis Aragones hil zen leuzemia batengatik (leuzemia  minbizi bat baina odolekoa da) bazkaldu eta gero nire osaba eta izebarekin farmazia batera joan gara karamelo batzuk erostera, eta 19:00etan atera gara Zarauztik eta 20:00etan iritsi gara Iruñera eta hau izan nire asteburua, bitxia ezta???

Bueno, agur.                                


                                                                                                            Argazkiak: Goian: Luis Aragones
                                      Behean: Maicon jokalaria