,

,

2014-02-08

ATZOKO EGUNA ETA URTEBETETZEA

Kaixo denoi, atzo lehenengo orduan mate egin geuen, eta gero ingelesa izan genuen, ondoren jaolasaldia geneukan eta hamaiketakoa jan genuen. Polis eta kakaosen jolastu ginen, eta oso ondo pasa nuen. Txanelako gauza bat egin behar izan genuen. Gero polis eta kakosen berriz jolastu ziren baina nik eta nire klaseko beste batzuk txistu geneukan, baina lehenengo bazkaltzera joan ginen eta gero txistura joan ginen eta asko gustatzen zait txistua joatea. Gero Dabid gure irakaslea, patiora atera zen da gu gelara sartzeko. Gelan Dabidek esan zigun zer egin behar genuen informatikan, argumentu bat egin behar nuen, baina bikoteka, eta ni Julenekin nintzen. Bideo bat editatu behar genuela ere esan zigun. Informatika gelan irakasleak esan diguna egin genuen.
Pixka bat geroago urtebetetzea izan genuen eta oso ongi pasa nuen eta gauza askotan jolastu nintzen. Gero pizza  hartu genuen eta motatako asko zeuden. Minutu batzuk pasata ere jolastera joan ginen. Eta hori izan zen atzoko eguna.

AGUR!!!