,

,

2014-11-19

Egun hoberena

Lehenengo, Dabidek informatikan zer egin behar dugun azaldu digu. Gaztelanian geundenez "catálogo de arte" egin dugu. Informatika gelatik atera garenean Dabidekin informatikan egin duguna esan errepasatu dugu guraso bileran ikusi behar dutelako. Hori eta gero...
 
PATIORA!!!!!!

Patioan fútbolean aritu naiz, Iker P.-en taldekoa izan naiz, ez dugu ezta gol bat markatu😅 baina ongi  pasatu dugu.

Patioa ondoren bizikidetza egin dugu, 5. jardueran hasi gara.
Gero, Dabidek guraso bilerarako argazkiak engin dizkigu, ni bitan ateratzen naiz.
Ondoren Saloak webgune bat erakutsi digu "operaciones online" deitutakoa.

Gero patiora joan gara batzuk pin-pong uzten eta beste batzuk antzerki, ni patioan geratu naiz.
Gero joatea, eta etxera.

Hau izan da dena beste bat arte!

Iñaki