,

,

2014-11-18

EGUN BIKAINA !

Kaixo, lagunok !


Gaur nire urtebetetzea da .  Nire eguna oso ongi hasi da eta segitzen da zeren ongi pasatzen hari naiz! gau honetan ezin izan dut lo egin  nerbio asko nituen eta...
Bueno ikastolara ailegatu  eta mate egin dugu lan pertsonala zeren gai berri batekin hasi gara gaur bertan zenbaki positiboak negatiboak... bigarren  orduan musika izan dugu eta gure musikako irakasleak txirularekin  CRIMINAL izeneko abesti bat Britney Spears  txirularekin jotzen ikasi dugu.
ETA PATIORA  NI TXUTXEAK ERAMAN DITUT  ETA BANATU DITUT.
BATZUK XAKERA BESTEAK FUTBOL...
Hurrengo horduan ingelesa izan dugu eta etxekolana zuzendu...
Gero mate azterketako notak zuzendu eta jakin eta gero bazkaltzera joan gara purea oilaskoa eta yogurra egon da gaur bazkaltzeko. Ondoren bronka txiki bat egon da gero konpondu eta Gaztelania lan pertsonala izan dugu eta gero ETXERA.
Orain nire familiarekin nire urtebetetzea ospatzen hari naiz  eta opariak jasotzen primeran !!
ze ongi !!!  ez bukatzea inoiz egun hau mesedez.....
AGUR !!!