,

,

2014-10-18

Gaur lana egitea, bihar parranda egiteko!!!!!

Kaixo, irakurleok:
Badakizuenez, bihar, Nafarroa oinez da!!!!!!
Orduan, gaur ahal dudan lan gehiena egin behar dut, horrela bihar bikain pasatuko dut.
Bueno, gaur egin behar dudana hau da:
Esnatu egin naiz, eta lehenengo gauza egin dudana, gosaldu egin egin dut. Jarraian mate egitera joan naiz. Ariketak egin eta ondoren euskara egin dut, ipuin bat idatzi.
Eta horain hemen nago, zuei  idazten, gero arratsaldean jarraituko dut etxeko-lanak egiten horain nire lehengusua etorri delako (nire amonaren etxean gaudelako). Gero, gaztain bila joango gara bazkaltzeko ordua izan arte.
Eta gero, esan dizuedan bezala, etxeko lanak egitera joango naiz, ahal dudan guztiaegin behar dut.
Bihar Nafarroa Oinez-era joateko!!!!!!
Beno, AGURRRR!!!!!:)(:
(Hemen dituzue argazki batzuk)
mate liburua

 gaztainak morkotxean

 nafarroa oinezen "logo tipoa"