,

,

2015-03-08

Javieradan

Kaixo, guztioi:

Gaur Javieradan egon naiz, eta badakizue nola asi den? Ba horrela izan da:
05:30etan jaiki naiz eta azkar azkar jantzi, gosaldu eta nire lagun batzuen etxera joan.
Gero autoz, Liedena arte joan gara, ortik Javierera.
Asieran hotz handia sentitu dugu denok, 07:00 zirelako baina ratutxo bat pasa eta gero bero gehiago sentitu dugu.Liedena eta gero aldapa ikaragarria zaegoen, bukatu denean nekatuta nengoen baina aurrera jarraitu dut. Guztira, Liedenatik-Javierera 13km egin ditugu eta 2 ordu kostatu zaigu ailegatzea.Ailegatu garenean 09:00 bederatziak ziren eta meza 10etan asi behar zen. Meza aire librean zen eta oso polita izan da, bukatzen zegoenean 1.000 puxika bota dituzte omenajea eginez bost kontinentetako misionero guztientzat.
Meza bukatu denean, jolasean ibili gara ordu biak arte, gero Zangozara joan gara eta or janaria artu dugu.
Janaria arte eta gero jolastu eta jolastu ondoren etxera bueltatu gara.
Au izan da nire eguna, beste egunak baino interesgarriagoak.
Espero dut gustatu izana. Agu ;).
A ahaztu baino lehen emen dituzute egin ditugun argazki batuk:

Aldapa bukatu eta gero
 `` Ze nekea eta logurea´´.
Ailegatuan.

Javieradako gurutzea.

Mezan.
Janaria artzen.

Javierreko bidean lagunekin.

Lagunekin ailegatu garenean.