,

,

2014-09-04

Bakioko JAIAK!!

Lehengo astean, Bakioko jaiak izan ziren.
Denetarik egon zen:
- Milla bat (andientzat eta txikientzat)
- Playback mozorroekin
- Mozorroak (andientzat eta txikientzat)
- Barrakak eta intxableak
- Eneperiko eguna
etc.
Egun politena Eneperiko eguna izan zen, zeren eta Eneperiko eguna da igotzen zarenean Eneperira taberna anidi-andi bat da eta campa andi-andi bat dauka.
Egun ortan paella txapelketa egiten da.
Asieran, denda pillo bat daude eta pistola asko, beti ona egiten badu, ur-pistolako gerra egiten dugu eta beti txirriatuta bukatzen dut.
Ere urte onetan egazti batzuekin erakusketa egin zuten eta nire aizpa probatu zuen.
Gu, Pipiz mozorratu ginen, baina nire anaia Spaiderman-ez.
Auhek izan dira nire Bakioko jaiak.
Emen daukazue Eneperi eta mozorroen argazki batzuk:



Erakusketan.
Nire aizpa egaztiekin.


Pipis jantita lagunekin.
Erakusketa.


Ni Pipiz jantzita.

Denak mozorratuta.