,

,

2014-08-17

Kaixo:
Zer moduz?Ni oso ongi nago emen etxean. Bain uda bukatzen hari da,eta udan egin dudan gauza bat kontatuko dizuet. Pasa den ostiral,larunbat eta igandan Madrilen egon nintzen gauza asko ikusi nituen, adibidez: el prado,debod temploa,Gernikako artelana,metroan ibili ginen...Oso ongi pasa nuen.Ni nire anaiak eta nire gurasoak Santa Ana apartamentuaetan egin genuen lo.Gutxien gustatu zitzaidana bidaiaizan zen.
Bueltan Medinazelitik pasa ginen han jan eta paseatu genuen.
AGURRR!!!!                                                                                                                                                                                           Madrileko mapa
Argazki batzuk uzten dizuet:
                                                                     

                                                                                                              Tsalupa batzuetan
                                                                                                                                     

                     






Teleferikoan

                                                          Debod temploan



Medinazelin